استعلامی‌ها
سبد خرید
ورود / ثبت نام

پرسش های متداول

ورود و ثبت نام

چگونه میتوانم در اتوهاب ثبت نام کنم ؟

ابتدا در وبسایت اتوهاب به آدرس autohub.ir وارد شوید. در قسمت ورود / ثبت نام، با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. در این مرحله شما نیاز به وارد کردن کد فعال سازی که برایتان ارسال می شود، دارید. پس از وارد کردن کد فعالسازی، اقدام به تکمیل اطلاعات خود نمایید.

چگونه می توانم اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “اطلاعات کاربری” کلیک کرده و در صفحه حساب کاربری بر روی گزینه “ویرایش اطلاعات” کلیک نمایید. در آنجا می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش نمایید.

میتوانم بعد از نهایی شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. امکان تغییر فاکتور پس از نهایی شدن آن وجود ندارد. در صورت ضرورت تغییر در سفارش لازم است با واحد پشتیبانی شرکت اتوهاب تماس بگیرید و درخواست تغییر سفارش خود را اعلام نمایید.

روند ثبت سفارش

چطور در اتوهاب سفارش خود را ثبت کنم ؟

وارد پروفایل کاربری خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو نموده و از بین نتایج بدست آمده کالای مد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید. در صورتی که کالای مد نظر شما جزء کالاهای استعلامی بود، بر روی "استعلام قیمت" کلیک کرده و منتظر جواب استعلام بمانید. پس از قیمت دار شدن کالا، میتوانید آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس برای مشاهده سفارشات خود، بر روی “سبد خرید” کلیک کنید. در صفحه سبد خرید محصولاتی که به سبد خود اضافه کرده اید را مشاهده می کنید. در این مرحله می توانید محصولی را حذف کنید و یا دوباره به صفحه اصلی برگشته و محصول دیگری را جستجو و به سبد خرید اضافه نمایید. برای نهایی شدن خرید، بر روی “تکمیل خرید” کلیک کرده و سپس آدرس خود را مشخص کنید. در انتها برای پرداخت “اتمام خرید و ارسال” را انتخاب کرده تا به درگاه پرداخت وارد شده و پرداخت را انجام دهید.

برای خرید از اتوهاب، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، شما برای خرید از اتوهاب، ابتدا باید از طریق وارد کردن شماره موبایل ثبت نام کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما هر روز هفته و در ۲۴ ساعت شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله. هنگام انتخاب آدرس می توانید آدرس شخص مورد نظر خود را وارد نمایید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر. در حال حاضر امکان پرداخت بصورت اقساطی وجود ندارد.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

تمامی سفارشات شهر تهران با پیک ارسال می شود و محصولاتی که سنگین یا حجیم باشند با وانت ارسال می شود. سفارشات شما در شهرهای دیگر توسط تیپاکس و یا شرکت پست جمهوری اسلامی ایران برای شما ارسال می گردد.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در تهران، اگر تا ساعت ۱۷ سفارش خود را ثبت نمایید همان روز سفارش به آدرس شما ارسال می شود و اگر بعد از آن ثبت نمایید اولین روز کاری بعد از آن ارسال می شود. در تهران، سفارشات حداکثر تا 3 ساعت پس از پردازش کالا تحویل داده می شود. در صورتی که در شهری غیر از تهران هستید، سفارشات ۱-۲ روز کاری پس از پردازش کالا تحویل داده می شود

میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

امکان خرید کالاهایی که موجود نیستند وجود ندارد اما همیشه از طریق تماس با پشتیبانی اتوهاب می توانید اقدام به سفارش کنید.

سفارشات پست را چگونه می توانم پیگیری کنم؟

همواره می توانید با دریافت کد پیگیری مرسوله از پشتیبانی اتوهاب و با مراجعه به سایت تیپاکس و یا پست و وارد کردن شماره مرسوله، سفارش خود را پیگیری نمایید.

ارسال سفارشات حجیم و سنگین چگونه است؟

سفارشات بالای ۲۰ کیلو و یا حجیم توسط وانت ارسال می شود.

امکان ابطال سفارش توسط خودم وجود دارد؟

خیر. پس از پرداخت تا پیش از ارسال محصولات امکان لغو سفارش توسط تیم پشتیبانی اتوهاب وجود دارد.

آیا تعداد خرید از یک کالا در اتوهاب محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها می توانید به تعدادی که برای هر محصول مشخص شده است، خرید انجام دهید. برای خریدهای عمده می توانید با پشتیبانی اتوهاب تماس حاصل فرمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

برای پرداخت اینترنتی مستقیم به درگاه بانک وصل می شوید و باید اطلاعات پرداخت خود را وارد نمایید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی کارت بانکی )
رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارتهای بانکی درج شده)
تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد به حساب شما برمی گردد. این مشکل به بانک مرتبط می باشد و برای پیگیری باید با بانک خود تماس بگیرید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

در حال حاضر این امکان تنها برای سفارشات خارج از تهران مقدور است و به زودی امکان پرداخت در محل برای مشتریان تهرانی نیز فراهم خواهد شد.

آیا کالاهایی که در سایت اتوهاب بفروش می رسد اصل هستند؟

بله. تمام کالاهایی که در اتوهاب به فروش می رسد، دارای اصالت است.

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

از طریق تماس با تیم پشتیبانی اتوهاب امکان پیگیری سفارش وجود دارد.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

در منوی بالای وب سایت، بر روی “اطلاعات کاربری” کلیک نمایید. در صفحه حساب کاربری، “خریدهای پیشین” را کلیک کنید. در این قسمت لیست تمامی خریدهای موفق و ناموفق خود را مشاهده می نمایید.

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

لطفا در صورت هرگونه سوال یا ابهام، قبل از تماس یا ارسال ایمیل ابتدا بخش پرسش های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با پشتیبانی اتوهاب تماس بگیرید. ۰۲۱۴۴۰۸۸۹۱۷ تلفن تماس : info@autohub.ir