استعلامی‌ها
سبد خرید
ورود / ثبت نام

رویه های بازگرداندن کالا

مغایرت کالا

در صورتی که محصول خریداری شده با محصول داخل سایت و یا محصول ثبت سفارش شده مغایرت داشته باشد، کاربر باید بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به واحد خدمات پس از فروش اتوهاب اطلاع دهد. کاربر موظف است از طریق پست، کالا را به اتوهاب ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان اتوهاب و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. در صورتی که ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا مراتب مغایرت را اعلام ننماید، سایت کالا را بدون مغایرت تلقی نموده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.
تعریف مغایرت:
ملاک مغایرت مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورت نیاز کاربر می تواند از خدمات مشاوره تلفنی اتوهاب استفاده نماید. مرجوع کردن کالای دارای مغایرت در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام اصلی اتوهاب بازگردانده شود. مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند. همچنین نصب قطعه برروی خودرو نیز (به تشخیص کارشناسان فنی اتوهاب) باعث خارج شدن کالا از شرایط عودت خواهد شد.

ایراد فنی

در صورت وجود ایراد فنی در کالا، خریدار موظف است بلافاصله مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی اتوهاب برساند. بدیهی است پس از گذشت ۷ روز از دریافت کالا، سفارش تأیید شده تلقی گردیده و هیچگونه اعتراضی از سوی خریدار پذیرفته نخواهد بود. پس از اعلام ایراد فنی در زمان مقرر توسط خریدار، هماهنگی جهت استرداد کالا از سوی اتوهاب بر اساس نظر کارشناسان اتوهاب با خریدار انجام خواهد شد. کاربر موظف است از طریق پست، کالا را به اتوهاب ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان اتوهاب و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود. توجه داشته باشید که مخدوش کردن، نوشتن بر روی جعبه و یا کالا و نداشتن هولوگرام اصلی اتوهاب شرایط مرجوع کردن را باطل می کند.

ایراد ظاهری

اتوهاب به منظور حفظ سلامت قطعات و ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ارسال کالا را توسط شرکت های معتبر حمل و نقل انجام می دهد. خریدار باید در هنگام دریافت سفارش خود از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل نماید. در صورتی که سفارش به هر دلیل هنگام حمل کالا آسیب دیده باشد، خریدار موظف است ضمن تحویل نگرفتن سفارش، مراتب را از طریق تلفن به اطلاع پشتیبانی اتوهاب برساند. بروز هرگونه حادثه بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد و اتوهاب فقط برای تسهیل امور و احترام به حقوق مشتریان خود، خسارت را جبران می کند. در صورت نیاز به عودت کالا کاربر موظف است از طریق پست، کالا را به اتوهاب ارسال نماید و هزینه ارسال را پرداخت کند. پس از بررسی کارشناسان اتوهاب و تایید ادعای کاربر، هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.

ثبت سفارش اشتباه

چنانچه کاربر محصولی را خریداری و پس از دریافت آن متوجه شود که به قطعه دیگری نیاز داشته و سفارش خود را اشتباه ثبت کرده یا به قطعه دیگری نیاز داشته است، امکان مرجوع کردن کالا در صورت عدم استفاده و مخدوش کردن، نوشتن توضیحات و یا هر مورد دیگر بر روی کالا و یا جعبه آن شرایط بازگشت کالا را باطل می کند، وجود دارد. در این صورت هزینه بازگشت بر عهده کاربر است. هنگام خرید کالا به این نکته توجه داشته باشید که سفارشات فقط تا پیش از ارسال توسط اتوهاب امکان لغو کردن را دارند و پس از آن هیچ مسئولیتی مبنی بر لغو سفارش بر عهده اتوهاب نخواهد بود.